Media społecznościowe stały się podstawową platformą dla firm, aby dotrzeć do swoich docelowych odbiorców. Z ponad 2 miliardami globalnych użytkowników na samym Facebooku, nie jest zaskoczeniem, że media społecznościowe odgrywają większą rolę w wpływaniu na zachowania zakupowe niż kiedykolwiek wcześniej. Media społecznościowe oferują również markom doskonałą okazję do sprzedaży swoich produktów i usług bezpośrednio do konsumentów. Ale zainteresowanie ludzi nie zawsze jest łatwe! Jak więc sprawić, aby Twoje posty w mediach społecznościowych wyróżniały się, aby nie były zakopane pod tymi wszystkimi filmikami o kotach? Podobnie, jak można napędzić więcej ruchu na swojej stronie internetowej lub blogu, tak, że jest gdzieś dla ludzi, aby znaleźć bardziej szczegółowe informacje? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć o tym, jak zamieszczać linki w mediach społecznościowych jako część skutecznej strategii marketingowej.
Co to jest social media posting?
Umieszczanie linków w mediach społecznościowych jest aktem dzielenia się swoją treścią z publicznością na stronach mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter. Kiedy zamieszczasz link do swojej strony internetowej, kierujesz ruch na swoją stronę. Możesz również udostępniać linki do swoich kont w mediach społecznościowych (takich jak strona na Facebooku czy profil na Instagramie). Kiedy zamieszczasz linki do swoich kont w mediach społecznościowych, kierujesz swoich zwolenników do tych kont. Pozwala to na kierowanie ruchu na konta w mediach społecznościowych i daje Twoim zwolennikom szybki i łatwy sposób na śledzenie Cię tam, gdzie spędzają większość swojego czasu. Teraz, gdy wiesz, co to jest post w mediach społecznościowych, porozmawiajmy o tym, dlaczego powinieneś to zrobić.
Ustanowienie obecności marki w mediach społecznościowych
Jeśli próbujesz tylko sprzedać pojedynczy produkt, media społecznościowe prawdopodobnie nie są najlepszym miejscem dla ciebie. Chociaż możesz używać mediów społecznościowych do kierowania ukierunkowanego ruchu do swojej witryny, te platformy są lepiej dostosowane do firm, które chcą budować długoterminowe relacje z docelowymi odbiorcami. Ale najpierw musisz zbudować obecność na platformach mediów społecznościowych, gdzie Twoi klienci spędzają czas. W zależności od ogólnej strategii marketingowej Twojej firmy, możesz skupić się na konkretnej platformie lub zdecydować się na dywersyfikację w wielu kanałach mediów społecznościowych.
Korzyści z zamieszczania linków w mediach społecznościowych
Istnieje kilka korzyści z umieszczania linków do swojej strony internetowej na mediach społecznościowych. Niektóre z nich obejmują:
- Zwiększony ruch na stronie - Im więcej osób wchodzi na Twoją stronę, tym większe masz szanse na konwersję tych gości w klientów.
- Zwiększona świadomość marki - Im więcej osób widzi Twoją markę, tym bardziej prawdopodobne jest, że ją zapamiętają i będą pod wpływem przekazu Twojej firmy.
- Więcej leadów i sprzedaży - Jeśli możesz przyciągnąć więcej osób na swoją stronę internetową, możesz zwiększyć swoje szanse na sprzedaż większej ilości produktów i usług.
Jak zamieszczać linki na Facebooku
- Wybierz odpowiedni typ postu - Zanim opublikujesz link do swojej strony, będziesz chciał wybrać najbardziej odpowiedni typ postu dla wiadomości, którą chcesz wysłać swoim zwolennikom.
- Post w odpowiednim czasie - Najlepszy czas, aby opublikować na Facebooku jest, gdy wiesz, że większość odbiorców jest online. Najlepszym sposobem, aby to sprawdzić jest użycie funkcji Insights for Posts na Facebooku.
- Dołącz wezwanie do działania - Zawsze powinieneś zachęcać swoich zwolenników do podjęcia działania, gdy publikujesz na Facebooku. Kiedy zamieszczasz link do swojej strony internetowej, upewnij się, że zawiera on wyraźne wezwanie do działania, zapraszające Twoich zwolenników do odwiedzenia Twojej strony.
Media społecznościowe stały się ogromną częścią naszego codziennego korzystania z internetu. Kiedy ludzie logują się na swoje ulubione aplikacje, zazwyczaj spędzają większość czasu na przewijaniu swojego feedu. Sensowne jest wykorzystanie tych platform do zamieszczania linków do swoich treści i strony internetowej. Im więcej zamieszczasz, tym większe masz szanse na zdobycie zwiększonego ruchu na stronie i sprzedaży. Kiedy zamieszczasz linki do swojej strony internetowej w mediach społecznościowych, masz okazję podzielić się swoją wiadomością z szerszą publicznością niż można osiągnąć poprzez inne kanały marketingowe. Masz również szansę, aby prowadzić więcej ruchu na swojej stronie internetowej, gdzie ludzie mogą dowiedzieć się więcej o swojej firmie, produktów i usług.
- Admin